مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 08:502021-08-29سياسي

خضریان: مجمع تهران جلساتی را با وزرای دولت برگزار می کند


سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران از برگزاری انتخابات هیات رییسه مجمع تهران خبر داد و گفت که جلساتی با وزرای دولت سیزدهم جهت رفع مشکلات مردم استان تهران برگزار می شود.

- سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران از برگزاری انتخابات هیات رییسه مجمع تهران خبر داد و گفت که جلساتی با وزرای دولت سیزدهم جهت رفع مشکلات مردم استان تهران برگزار می شود.

علی خضریان در گفت و گو با ایسنا با اشاره به جلسه مجمع نمایندگان استان تهران گفت: امروز نشست مجمع نمایندگان استان تهران جهت ارائه گزارش عملکرد مجمع طی یکسال گذشته و برگزاری انتخابات هیات رییسه مجمع برای اجلاسیه دوم دوره یازدهم مجلس با حضور اکثریت اعضا برگزار شد.

وی در توضیح نتایج انتخابات مجمع نمایندگان استان تهران گفت: در این انتخابات آقایان سیدرضا تقوی و رضا تقی پور انوری به عنوان رییس و نایب رییس مجمع و آقایان سیدنظام الدین موسوی و حسن نوروزی به عنوان دبیران اول و دوم و بنده به عنوان سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران برای اجلاسیه دوم دور یازدهم انتخاب شدیم.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران یادآور شد: در این جلسه با توجه به استقرار دولت سیزدهم بر لزوم همکاری و همدلی با دولت و دولتمردان جهت رفع مشکلات مردم استان تهران تاکید و قرار شد جلساتی با وزرای دولت سیزدهم برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خضریان: مجمع تهران جلساتی را با وزرای دولت برگزار می کند

خضریان: مجمع تهران جلساتی را با وزرای دولت برگزار می کند