مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 08:352021-08-29ورزشي

حذف برخی سختگیری های کرونایی در پارالمپیک توکیو


مقامات برگزاری رقابت های پارالمپیک 2020 توکیو برخی سختگیری های اولیه در برگزاری این بازی ها را نادیده گرفته و شرایط برگزاری را تسهیل کرده اند.

- مقامات برگزاری رقابت های پارالمپیک 2020 توکیو برخی سختگیری های اولیه در برگزاری این بازی ها را نادیده گرفته و شرایط برگزاری را تسهیل کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اعزامی ایسنا به توکیو، در حالی که به دلیل اوج گیری گسترش ویروس کرونا در ژاپن و به خاطر اعتراضات گسترده پیش از برگزاری المپیک و پارالمپیک 2020 مقامات برگزاری و مسئولان کمیته بین المللی پارالمپیک، مقررات دشواری برای تماشاگران و مسئولان اجرایی خارج دهکده و خبرنگاران در نظر گرفته بودند، اما در اجرای این پروتکل ها اکنون گشایش هایی ایجاد شده و به نظر ژاپنی ها کمتر به اجرای مقررات سفت و سخت مقابله با کرونا توجه دارند.

در سالن پاراوزنه و پاراجودو در روزهای گذشته حضور عده ای از تماشاگران در حالی بر روی سکوها محسوس است که پیش از این اعلام شده بود رقابتهای پارالمپیک بدون حضور تماشاگران خواهد بود.

همچنین در حالی که در رقابتهای المپیک روزانه اپلیکیشن وضعیت جسمانی خبرنگاران در پیش از ورود به سالن رقابتهای چک و امکان حضور در سالنها بر اساس رویت خوداظهاری این اپ امکان پذیر بوده اما در پارالمپیک هیچ گاه رویت این نرم افزار مشروط به حضور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف برخی سختگیری های کرونایی در پارالمپیک توکیو

حذف برخی سختگیری های کرونایی در پارالمپیک توکیو