مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 08:252021-08-29پزشكي

تسریع واکسیناسیون مهمترین اولویت است/


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مهمترین اولویت مسئولان در ستادهای مدیریت بیماری کرونا را تسریع در روند اجرایی واکسیناسیون عمومی علیه این بیماری عنوان کرد.

- ایسنا/فارس رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مهمترین اولویت مسئولان در ستادهای مدیریت بیماری کرونا را تسریع در روند اجرایی واکسیناسیون عمومی علیه این بیماری عنوان کرد.

مهرزاد لطفی که همچنان به دلیل ابتلا به کرونا، در بیمارستان بستری است، یکشنبه 7 شهریور به شکل ویدئوکنفرانسی در سیصد و نود و سومین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید 19 علوم پزشکی شیراز شرکت کرد و با بررسی آخرین وضعیت شیوع این بیماری در استان فارس، شیوه اجرای مصوبات پیشین این ستاد را ارزیابی و دستورات لازم را صادر کرد.

واکسینه شدن حدود یک میلیون نفر در فارس او با بیان اینکه تاکنون نزدیک به 992 هزار نفر در فارس، نوبت اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند، خاطرنشان کرد که تاکنون بیش از یک میلیون و 533 هزار دوز واکسن کرونا به مردم فارس تزریق شده است.

لطفی با اشاره به انجام 124 ماموریت اورژانس فارس برای انتقال بیماران علامت دار و مشکوک به کووید19 به بیمارستان های استان طی روز گذشته، ساده انگاری را مهمترین عامل افزایش موارد ابتلا و فوت در استان فارس و کشور دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع واکسیناسیون مهمترین اولویت است/

تسریع واکسیناسیون مهمترین اولویت است/