مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 08:252021-08-29پزشكي

تشدید ارائه خدمات سلامت روان در همه گیری کرونا


به گفته معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، پس از آغاز همه گیری کرونا، با افزایش اختلالات روانشناسی روبرو بوده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز،عبدالرسول همتی اظهارداشت: با گذشت نزدیک به 18 ماه از آغاز همه گیری کرونا، پیامدهای شیوع غیرمنتظره این بیماری به تدریج در حال رخ نمایی است.

وی افزود: در همه گیری آنها، ارائه خدمات روانشناختی به 52 هزار و 330 نفر از طریق سامانه تلفنی 4030 و ارائه خدمات روانشناختی به 7 هزار و 442 نفر از طریق سامانه تلفنی 1819 از دیگر اقدامات این مدیریت در بحران کرونا بوده است.

معاون بهداشت دانشگاه ادامه داد: راه اندازی خدمات مشاوره ای در فضای مجازی، تهیه 94 برنامه تلوزیونی و رادیویی جهت پخش از صدا و سیمای مرکز فارس و تهیه 91 کلیپ های آموزشی با عناوین مختلف در حوزه سلامت روان از دیگر اقدامات مدیریت سلامت روان، اجتماعی و اعتیاد معاونت بهداشت در این دوران بوده است.

وی در پایان ضمن تقدیر از تلاش های کارشناسان سلامت روان مستقر در مراکز خدمات جامع سلامت، تهیه 342 رسانه آموزشی جهت پخش از صدا و سیمای مرکز فارس به صورت زیرنویس، تهیه 38 پادکست با موضوع سلامت روان و انجام 278 تست کرونا از مصرف کنندگان مواد در مراکز و تیم های سیاری در راستای شناسایی افراد مبتلا را، از دیگر اقدامات حوزه سلامت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید ارائه خدمات سلامت روان در همه گیری کرونا

تشدید ارائه خدمات سلامت روان در همه گیری کرونا