مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 08:002021-08-29ورزشي

پرداختن به ورزش قهرمانی و پهلوانی با تکیه بر ظرفیت های خراسان جنوبی


مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: در طرح آمایش سرزمینی بخش ورزش پهلوانی استان، یافته ها را با شرایط ورزشکاران استان به لحاظ فیزیک بدنی متناسب با آن و آمادگی جسمانی انطباق دادیم تا بتوانیم به اهداف خود در ورزش قهرمانی برسیم.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: در طرح آمایش سرزمینی بخش ورزش پهلوانی استان، یافته ها را با شرایط ورزشکاران استان به لحاظ فیزیک بدنی متناسب با آن و آمادگی جسمانی انطباق دادیم تا بتوانیم به اهداف خود در ورزش قهرمانی برسیم.

حسن عزیزی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: آرزو حسینی ورزشکار خراسان جنوبی، مدال برنز مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا را از آن خود کرد.

وی افزود: آرزو حسینی بانوی مچ انداز بیرجندی و عضو تیم ملی که برای حضور در رقابت های آسیا همراه دیگر ملی پوشان به قزاقستان سفر کرده بود، در بخش دست چپ رده سنی بزرگ سالان در جایگاه سوم ایستاد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه آرزو حسینی تنها نماینده استان در این رقابت ها در وزن 60 کیلوگرم است که توانست مدال برنز بگیرد، ادامه داد: این ملی پوش مچ اندازی در بخش دست راست به مصاف حریفانش خواهد رفت.

عزیزی اظهار کرد: در پی درخشش آرزو حسینی ورزشکار رشته مچ اندازی استان در مسابقات قهرمانی کشور، او به اردوی تیم مل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداختن به ورزش قهرمانی و پهلوانی با تکیه بر ظرفیت های خراسان جنوبی

پرداختن به ورزش قهرمانی و پهلوانی با تکیه بر ظرفیت های خراسان جنوبی