مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 07:062021-08-29سياسي

کمک 1 میلیارد محسن چاووشی برای آزادی زندانیان البرزی


مدیر کل زندان های استان البرز گفت: به همت ستاد دیه البرز و مشارکت هنرمند خَیر و مردمی محسن چاوشی زمینه آزادی 10 زندانی بدهکار مالی مالی فراهم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، اسماعیل جمیاری، مدیر کل زندان های استان البرز، ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه که در بستر فضای مجازی برگزار شد، گفت: نهادهای حمایتی زیر نظر اداره کل زندان های استان البرز مانند ستاد دیه، مرکز نیکوکاری شهدای زندان های استان و انجمن های حمایت، شبانه روز در راستای حل مشکلات مددجویان و به آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد، اظهار کرد: هنرمند مردمی و محبوب کشور محسن چاووشی 2 مرحله با راه اندازی پویش کمک به آزادی زندانیان به آزادسازی زندانیان بدهکار در استان کمک کرده است.

بار نخست با جمع آوری  مبلغ 2 میلیارد و 500 میلیون ریال به آزادی 40 بدهکار مالی کمک کرد و اینبار با جمع آوری مبلغ 1 میلیارد ریال در آزادی 10 زندانی مشارکت نمود.

گفتنی است؛ مبلغ کل بدهی این زندانیان بیش از 14 میلیارد ریال بوده که مبلغی بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون ریال آن توسط ستاد دیه پرداخت شده و مبلغ 1 میلیارد آن هم توسط محسن چاوشی تامین شده است.

همچنین مابقی مبلغ را هم با دعوت از شکات و اخذ تخفیف از آنان و همچنین آورده خود زندانی تامین شد و این 10 نفر توانستند به آغوش گرم خانواده بازگردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 1 میلیارد محسن چاووشی برای آزادی زندانیان البرزی

کمک 1 میلیارد محسن چاووشی برای آزادی زندانیان البرزی