مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 07:002021-08-29سياسي

معضلات زیست محیطی و خشکسالی توسط مسئولان استان سمنان پیگیری شود


نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به معضلات زیست محیطی و خشکسالی در استان، گفت: منابع طبیعی در این راه با نهادهای ذی صلاح تعامل داشته باشد.

- ، حجت الاسلام مرتضی مطیعی پیش از ظهر یکشنبه در دیدار با مدیرکل و مسئولان منابع طبیعی استان سمنان به میزبانی دفتر خود با اشاره به اینکه امروز بیابان زایی خطری است که این استان را تهدید می کند، بیان کرد: منابع طبیعی سرمایه ملی است و باید در حفظ آن کوشا بود چرا که در صورت تخریب مراتع و جنگل ها است که استان ما به سمت بیابانی شدن می رود.

وی با بیان اینکه تهدیداتی مانند خشکسالی و کم آبی این استان را گرفتار کرده است، افزود: همکاری با سایر دستگاه های اجرایی مرتبط برای رفع مشکلات مراتع، کم آبی، جنگل ها و… به خصوص مشکلات مرتبط با مردم حاشیه کویر و مراتع که در واقع جامعه بومی منطقه محسوب شده و حضورشان به خودی خود نگهدارنده انفال است، در زمره مطالبات ما از مسئولان است.

امام جمعه سمنان خواستار پیگیری معضلات زیست محیطی و منابع طبیعی استان شد و گفت: منابع طبیعی و انفال امانت خدا در دست انسان است و باید این امانت های الهی را برای نسل های بعدی حفظ کنیم از سوی دیگر معتقد هستیم که جنگل ها از بزرگترین سرمایه های کشور هستند و در شرایط جدید که با تغییرات اقلیمی شدید و خشکسالی روبرو هستیم باید بیش ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معضلات زیست محیطی و خشکسالی توسط مسئولان استان سمنان پیگیری شود

معضلات زیست محیطی و خشکسالی توسط مسئولان استان سمنان پیگیری شود