مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 07:002021-08-29فناوري

FreeBuds 4i ؛ گجتی برای موسیقی باکیفیت و مکالمه شفاف


هوآوی توانسته با ارائه محصولات باکیفیت و خوش قیمت، ایرفون های کاملاً بی سیم را وارد زندگی روزمره کاربران کند تا با هر بودجه ای بتوان از لذت موسیقی برخوردار شد.

یکی از ایربادهای بی سیم هوآوی که توانسته به سرعت در لیست پرفروش ترین ها قرار بگیرد، HUAWEI FreeBuds 4i است.

روزگاری لذت موسیقی تنها با حضور در کنسرت ها و اجراهای زنده دست یافتنی بود؛ اما امروزه به لطف پیشرفت های فناوری، در هر مکانی می توان غرق موسیقی شد.

یکی از تحول های بزرگ سال های اخیر در زمینه موسیقی، ظهور ایربادهای کاملاً بی سیم (TWS) مجهز به فناوری حذف نویز است که امکان مکالمه شفاف و گوش کردن به موسیقی را در هر مکانی میسر می کند و دیگر لازم نیست برای این امور، یک گوشه خلوت و ساکت بیابید.

دنیایی بدون نویز با ایرباد هواویحذف نویز مهم ترین قابلیت هدفون های کاملاً بی سیم است و اگر قادر به حذف مؤثر نویز نباشند، استفاده از آنها در محیط بیرون بی معنی خواهد بود و صداهای مزاحم عملاً امکان گوش دادن به موسیقی را از شما می گیرند.

هوآوی نه تنها در طراحی و ساخت FreeBuds 4i از اجزای آکوستیک برای به حداقل رساندن نویز محیط استفاده کرده است، بلکه این ایرباد از الگوریتم های پیشرفته ای بهره می برد که با پردازش نویز محیط، فرکانس خنثی کننده مناسب را تولید می کنند تا نویز محیط حذف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

FreeBuds 4i ؛ گجتی برای موسیقی باکیفیت و مکالمه شفاف

FreeBuds 4i ؛ گجتی برای موسیقی باکیفیت و مکالمه شفاف