مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 06:502021-08-29سياسي

بهبود وضعیت معیشتی و ترمیم اعتماد عمومی ضروری است


دبیر کانون اندیشه و تمدن اسلامی استان اصفهان گفت: بهبود وضعیت معیشتی مردم، ترمیم اعتماد مردم به دولتمردان و استقلال در سیاست خارجی باید سه اولویت دولت و هیات وزیران باشد.

- ایسنا/اصفهان دبیر کانون اندیشه و تمدن اسلامی استان اصفهان گفت: بهبود وضعیت معیشتی مردم، ترمیم اعتماد مردم به دولتمردان و استقلال در سیاست خارجی باید سه اولویت دولت و هیات وزیران باشد.

مهران نحوی در گفت و گو با ایسنا درباره اولویت های کشور که هیات وزیران باید به آنها بپردازد، اظهار کرد: طبیعتا مهمترین و نخستین اولویت کشور بهبود وضعیت معیشتی مردم است که تحریم ها و مدیریت ناصحیح در سال های گذشته سبب شد وضعیت اقتصادی مردم به هم بریزد به طوری که امروز شهروندان برای تامین مخارج زندگی خود با مشکل جدی روبرو هستند.

وی افزود: سیاست هایی که سبب کاهش شدید ارزش پول ملی کشور شد کمر مردم را شکست و این فشار بیشتر به اقشار ضعیف و کارگران وارد شد که این فشارها به طور طبیعی سبب افزایش بحران ها و آسیب های اجتماعی می شود.

بنابراین دولت و هیات وزیران در نخستین قدم خود باید راهکارهای فوری برای از بین بردن این فشارها اتخاذ کنند تا وضعیت معیشتی مردم بهبود یابد.

این توجه در وهله اول باید روی اقشار ضعیف متمرکز شود و به شیوه های گوناگون در کوتاه مدت و بلند مدت نیازهای آنان را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود وضعیت معیشتی و ترمیم اعتماد عمومی ضروری است

بهبود وضعیت معیشتی و ترمیم اعتماد عمومی ضروری است