مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 06:452021-08-29اقتصادي

ثبت 148 طرح در شرکت های کشاورزی بنیاد مستضعفان


مدیرعامل شرکت توسعه دانش بنیان سینا زیر مجموعه بنیاد مستضعفان از ثبت 148 طرح دانش بنیان در شرکت های هلدینگ کشاورزی سینا خبر د اد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، بهزاد معین امروز در مراسم آغاز چالش کشاورزی و امنیت غذایی اعلام کرد: بنیاد مستضعفان در 5 حوزه فعالیت، 168 شرکت در حوزه های کشاورزی، دامپروری، صنایع سبک، نفتی، عمرانی، جاده سازی، گردشگری، هتل، محرومیت زدایی از مناطق محروم دارد که با تأکید هیأت امنای بنیاد و بعد از تغییر ریاست بنیاد استفاده از فناوری های نو در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: طرح های اجرا شده در شرکت های بنیاد با هدف افزایش ظرفیت اجرا می شود که تناقضی با بخش های دیگر نداشته باشد به عنوان مثال در معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری و پارک های علم و فناوری، شرکت های دانش بنیان است اما در بخش بازار محصولات توجه نشده است.

در حالی که 6 هزار شرکت دانش بنیان در معاونت علمی فناوری ثبت شده است اما کسی نمی گوید چه کسی محصولات این شرکت ها را باید خریداری کند.

حمایت خوب است اما باید محصولات آنها قابلیت عرضه و فروش در بازار داشته باشد تا زنجیره علم و فناوری کامل شود.

به گفته معین، در شرکت های بنیاد مستضعفان با تعریف زنجیره تولید در جهت ایجاد زیرساخت ها نیازهای حوزه کشاورزی و دامپروری و تکمیل زنجیره ارزش د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 148 طرح در شرکت های کشاورزی بنیاد مستضعفان

ثبت 148 طرح در شرکت های کشاورزی بنیاد مستضعفان