مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 06:402021-08-29اقتصادي

تخصیص 50 میلیارد تومان دیگر برای کمک های معیشتی


رییس بنیاد مستضعفان از تخصیص 50 میلیارد تومان برای تامین بسته های معیشتی در پنجمین مرحله طرح کمک های مومنانه طی هفته گذشته از سوی این بنیاد خبر داد.

- به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان سید پرویز فتاح با اشاره به اختصاص 50 میلیارد تومان طی هفته گذشته برای تامین بسته های معیشتی مورد نیاز اقشار ضعیف کشور در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: در هفته گذشته و به دنبال اجرای مرحله پنجم کمک های مومنانه به اقشار ضعیف جامعه، بنیاد مستضعفان با اختصاص 50 میلیارد تومان دیگر، تامین 100 هزار بسته معیشتی را عهده دار شد.

رییس بنیاد مستضعفان ادامه داد: بخشی از این بسته های معیشتی شامل اقلامی همچون برنج، حبوبات و … است و بخش دیگری از این بسته ها، کارت های خرید 500 هزار تومانی است که قرار است توسط کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی، گروه های جهادی و مساجد، در اختیار مددجویان نهادهای حمایتی و سایر اقشار ضعیفی که فاقد پوشش حمایتی هستند قرار گیرد.

وی با بیان اینکه بنیاد مستضعفان تا امروز بالغ بر 2 میلیون و 400 هزار بسته معیشتی را در قالب 5 مرحله از طرح کمک های مومنانه در اختیار اقشار ضعیف جامعه قرار داده است افزود: از ماه رمضان سال گذشته و همزمان با شیوع کرونا در کشور، رهبر انقلاب بر اجرای طرح مواسات تاکید فرمودند و بر همین اساس بنیاد مستض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 50 میلیارد تومان دیگر برای کمک های معیشتی

تخصیص 50 میلیارد تومان دیگر برای کمک های معیشتی