مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 06:302021-08-29پزشكي

از عدم برخورد جدی با تجمعات در شرایط قرمز کرونایی به ستوه آمده ایم


یک متخصص بیماری های عفونی و گرمسیری گفت: به عنوان یک پزشک بیشترین مورد که باعث غصه بنده می شود آزادی تجمعات در کشور و عدم برخورد با متخلفین است.

- ایسنا/هرمزگان یک متخصص بیماری های عفونی و گرمسیری گفت: به عنوان یک پزشک بیشترین مورد که باعث غصه بنده می شود آزادی تجمعات در کشور و عدم برخورد با متخلفین است.

دکتر پریوش داودیان در گفت و گو با ایسنا، افزود: با توجه به حضورم در بیمارستان خلیج فارس بندرعباس از زمان شیوع کرونا شاهد اضافه شدن بخش های اختصاصی به بیماران کووید 19 بودیم و همچنان نیز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه با توجه به وضعیت حاد و قرمز شهر بندرعباس حتی یک بخش مراقبت های ویژه نیز برای بیماران کرونایی در نظر گرفتیم، خاطرنشان کرد: با تغییر سویه کرونا و پدید آمدن سویه دلتا فرم ویروس کرونا و نحوه انتقالش متفاوت شد.

داودیان با اشاره به اینکه در سویه دلتا قدرت انتقال و سرایت بسیار بیشتر از سویه های قبلی است، اظهار کرد: در سویه جدید فرد کرونایی در تماس با سایر افراد کرونا را به راحتی منتقل می کند و قدرت و سرعتش چند برابر سویه های قبلی است.

وی با بیان اینکه متأسفانه وضعیت هرمزگان طی ماه گذشته به هیچ وجه مناسب نبوده و شاهد هستیم روزانه بالای 10 نفر فوت بر اثر کرونا به ثبت رسید، اضافه کرد: به عنوان یک پزشک بیشترین مورد که باعث غصه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از عدم برخورد جدی با تجمعات در شرایط قرمز کرونایی به ستوه آمده ایم

از عدم برخورد جدی با تجمعات در شرایط قرمز کرونایی به ستوه آمده ایم