مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 05:402021-08-29اقتصادي

غرق شدن 61 مسافر طی سه ماه در دریای خزر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، دریا همواره طرفداران خود را دارد و این موضوع با ادامه روزهای کرونایی برای همه ثابت شد چرا که طی ماه های خرداد، تیر و حتی اوایل مرداد ماه شاهد حجم زیاد مسافران در ساحل مازندران بودیم به طوری که جمعیت زیاد و کم توجهی به توصیه های بهداشتی به گونه ای بود که گویی خبری از کرونا در ساحل مازندران نیست.

جولان ویروس کرونای دلتا، بحرانی شدن وضعیت استان و در کنار آن تشدید ممنوعیت ها به خلوت شدن ساحل مازندران کمک کرد.

اکنون هم باوجود تعطیلی شناگاه ها، درست است ساحل مازندران خلوت شده اما همچنان شاهد حضور مردم در ساحل مازندران هستیم به طوری که آمار نجات یافتگان و غرقی ها تاییدی بر این ادعا است.

* 61 غرقی طی سه ماه در دریای خزر علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در این باره اظهار کرد: در سه ماه (خرداد ، تیر و مرداد)  61 نفر بر اثر غرق شدگی در دریای خزر جان خود را از دست دادند، که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 97 درصد افزایش داشت.

وی با اشاره به اینکه 64 درصد از غرق شدگان غیر بومی هستند، تصریح کرد: از کل موارد غرق شدگی در این سه ماه 54 نفر مرد و بقیه زن هستند.

*محمودآباد؛ بیشترین درصد غرق شدگی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران بیان کرد: براساس این گزارش در این مدت شهرستان های محمودآباد با 14، چالوس با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرق شدن 61 مسافر طی سه ماه در دریای خزر

غرق شدن 61 مسافر طی سه ماه در دریای خزر