مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 05:302021-08-29فرهنگي

پنجمین جشنواره «فانوس» برگزار می شود


هدف از برگزاری جشنواره هایی نظیر جشنواره فانوس استعدادیابی، شناخت چهره های جدیدی است که در حوزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی فعالیت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، معاونت فرهنگی هنری موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس پنجمین جشنواره استانی تولیدات هنری فانوس ویژه تولیدات هنری و سینمایی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس تهران استان تهران را برگزار می کند.

جشنواره مذکور شامل 5 بخش هنرهای نمایشی، موسیقی و سرود، هنرهای تجسمی و سنتی، رادیویی، تلویزیونی و سینمایی است که علاقمندان جهت شرکت در جشنواره فانوس می توانند تا تاریخ 31 شهریور ماه آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

در همین راستا حمیدرضا هوشمندان، مدیر هنری جشنواره فانوس درباره اهمیت برگزاری جشنواره هایی نظیر جشنواره فانوس گفت: جشنواره فانوس که از جمله جشنواره های ملی است، هر سال برگزار می شود.

البته نکته قابل توجه در مورد جشنواره فانوس این است که به تولیدات هنری مربوط می شود.

وی افزود: در ابتدای برپایی جشنواره فانوس قرار بر این بود که تنها شامل تولیدات هنری اداره های سراسر کشور شود اما در ادامه متولیان امر به این نتیجه رسیدند که فراخوان مربوط به بخش آزاد را هم به جشنواره اضافه کنند تا به ازا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجمین جشنواره «فانوس» برگزار می شود

پنجمین جشنواره «فانوس» برگزار می شود