مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 04:402021-08-29اقتصادي

به وعده های دولت جدید درباره قرنطینه و کاهش سفرها امید بسته ایم


رییس مجمع نمایندگان استان مازندران گفت: تعطیلی و قرنطینه یعنی همه در خانه بمانند و انتظار داریم دولت جدید این موضوع را عملیاتی کند.

- رییس مجمع نمایندگان استان مازندران گفت: تعطیلی و قرنطینه یعنی همه در خانه بمانند و انتظار داریم دولت جدید این موضوع را عملیاتی کند.

منصورعلی زارعی در گفت وگو با ایسنا در مورد وضعیت شیوع کرونا در استان مازندران گفت: با وجود بیماری کووید 19 در استان مازندران با مشکلات جدی مواجه شده ایم، سرریز شدن جمعیت دیگر استان ها، مخصوصا استان تهران در زمانی که اعلام تعطیلی می شود، شیوع کرونا در این منطقه را افزایش می دهد.

رییس مجمع نمایندگان استان مازندران با اشاره به رأی اعتماد مجلس یازدهم به دولت سیزدهم و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: وعده هایی در خصوص جدی تر گرفتن قرنطینه در هنگام تعطیلی ها داده شد.

در دولت قبلی مثلا اگر قرار بود چهارشنبه تعطیل شود، از دوشنبه اعلام می شد و این اتفاق دست به دست ناهماهنگی ها می داد و مردم را راهی شمال می کرد.

تعطیلی و قرنطینه یعنی همه در خانه بمانند.

انتظار داریم دولت جدید این موضوع را عملیاتی کند.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه متأسفانه تجربه خوبی در ممنوعیت سفرها نداشته ایم، ادامه داد: مسافرت، مصوبات ستاد کرونا را باطل می کند، به نظرم دولت جدید با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به وعده های دولت جدید درباره قرنطینه و کاهش سفرها امید بسته ایم

به وعده های دولت جدید درباره قرنطینه و کاهش سفرها امید بسته ایم