مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 04:252021-08-29اقتصادي

برگزاری 7 هزار ساعت نفر آموزش در 5 ماهه اول امسال در بندر چابهار


معاون برنامه ریزی و توسعه منابع بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از برگزاری هفت هزار ساعت نفر آموزش به شیوه های مجازی و نیمه حضوری در پنج ماهه نخست امسال خبر داد.

- ناصر روانبخش در گفت و گو با رشد چشمگیری نیز داشته است.

وی افزود: علت تحقق این امر بهره گیری از سامانه های آموزش الکترونیکی (LMS) و استفاده از محتوای چند رسانه ای به صورت های متفاوت آفلاین، آنلاین و نیمه حضوری در برگزاری دوره ها است.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در پنج ماهه اول امسال تعداد 20 دوره آموزشی کوتاه مدت با میزان بیش از هفت هزار ساعت نفر عمدتاً در حوزه های امور بندری، دریایی، تجاری و اقتصادی، امور اداری، مذهبی و زبان انگلیسی برگزار و دوره هایی دیگر نیز برای ماه شهریور برنامه ریزی و در حال برگزاری است.

به گفته وی، عمده دوره های فوق پس از دو نوبت نیازسنجی از بخش ها و واحدها استخراج و بعد از اخذ مجوز سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در دستور کار قرار گرفت، تصریح کرد: ترویج کتابخوانی، پذیرش دانشجویان متقاضی کارورزی در بندر، راهنمایی و ارائه مشاوره برای پژوهشگران و پایان نامه های دانشجویی مرتبط با بندر از دیگر فعالیت های آموزش بندر چابهار می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 7 هزار ساعت نفر آموزش در 5 ماهه اول امسال در بندر چابهار

برگزاری 7 هزار ساعت نفر آموزش در 5 ماهه اول امسال در بندر چابهار