مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 04:252021-08-29سياسي

عملیات اجرایی بیمارستان پیشوا هفته آینده زمان بندی می شود


نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی از تعیین تکلیف بیمارستان پیشوا در یک نشست چهار جانبه خبر داد و گفت: عملیات اجرایی بیمارستان پیشوا هفته آینده زمان بندی می شود.

- ، حسین نوش آبادی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری نشست چهار جانبه برای تعیین تکلیف عملیات اجرایی بیمارستان پیشوا خبر داد و اظهار داشت: جهت این موضوع جلسه ای روز شنبه ششم شهریور 1400 با حضور طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی کشور، محسنی بند پی استاندار تهران و زالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در محل استانداری تهران برگزار و مموارد مختلف بررسی شد.

نوش ابادی با بیان اینکه اجرا و احداث بیمارستان پیشوا یکی از مهم ترین موارد برای این شهرستان است گفت: پیرو مصوبه مجلس برای تامین اعتبار تکمیل و ساخت بیمارستان پیشوا و اختصاص بیش از 700 میلیارد ریال در بودجه 1400 و پیش بینی 800 میلیارد ریال برای سال آینده، در نظر گرفته شده است.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: در این جلسه مهم، در خصوص چگونگی انتقال بیمارستان از دانشگاه آزاد به دانشگاه شهید بهشتی تهران و زمان آغاز عملیات اجرایی آن، بحث و بررسی به عمل آمد و مقرر شد طی هفته آینده، ضمن امضای موافقت نامه میان دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی بیمارستان پیشوا هفته آینده زمان بندی می شود

عملیات اجرایی بیمارستان پیشوا هفته آینده زمان بندی می شود