مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 04:202021-08-29اجتماعي

بازگشایی مدارس؛ حضوری یا غیر حضوری؟


تصمیم گیر اصلی بازگشایی مدارس ستاد مبارزه با کرونا است و طی دو سه روز اخیر بنا بر گزارش این ستاد اعلام شد که مدارس از اول مهرماه به صورت غیر حضوری بازگشایی می شود.

- ایسنا/کردستان تصمیم گیر اصلی بازگشایی مدارس ستاد مبارزه با کرونا است و طی دو سه روز اخیر بنا بر گزارش این ستاد اعلام شد که مدارس از اول مهرماه به صورت غیر حضوری بازگشایی می شود.

تصمیمی مهم که خیال دانش آموزان و خانواده های آنها را حداقل برای شروع سال تحصیلی یعنی اول مهر ماه راحت کرد.

اگر چه در این مدت مسئولان آموزش و پرورش بارها اعلام کرده بودند که با واکسیناسیون معلمان، به سمت بازگشایی حضوری مدارس خواهند رفت و از مدل آموزش مجازی در مدارس رضایت چندانی ندارند و خواهان بازگشایی مدارس هستند، اما همین اظهار نظرها موجب ترس و نگرانی بسیاری از خانواده ها شد و ماجرا تا جایی پیش رفت که تعدادی از والدین در شبکه های اجتماعی نوشتند که فرزندانشان را به خاطر جهش ویروس کرونا و احتمال ابتلای دانش آموزان به مدرسه نمی فرستند و عده ای هم به شدت موافق اموزش حضوری و بازگشایی مدارس هستند.

مادر یک دانش آموز در مقطع 5 ابتدایی با اشارە بە اینکە خود سواد آنچنانی ندارد و کل زندگی خود را در روستا سپری کردە و درآمد زیادی ندارند می گوید: در روزگاری زندگی کردەام کە از نعمت سواد بهرەمند نشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی مدارس؛ حضوری یا غیر حضوری؟

بازگشایی مدارس؛ حضوری یا غیر حضوری؟