مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 03:552021-08-29سياسي

آمریکا، ارتش افغانستان را بی خاصیت کرد


آخرین جنایت آمریکا اتفاقات افغانستان است که با دو هزار میلیارد هزینه هنگفت، ارتش افغانستان را به ارتشی بی خاصیت تبدیل کرد.

- ، سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای در آیین تکریم امیر سرتیپ امیر حاتمی و مراسم معارفه امیر محمد رضا قرایی آشتیانی وزیر جدید دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که صبح امروز در مرکز همایش های امام علی (ع) شهرک امام خمینی (ره) برگزار شد، طی سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا،گفت: توسعه قدرت دفاعی برای نظام اسلامی به دلایل گوناگون یک وظیفه قطعی و اجتناب ناپذیر است.

وی با اشاره به آیات قرآن درباره تقویت قوای دفاعی،تاکید کرد: بنابر آیات قرآن، مسئولان جامعه اسلامی موظف هستند که توان دفاعی را برای بازدارندگی افزایش دهند.

همچنین همواره تقویت این توان مورد تاکید فرمانده کل قوا قرار دارد.

نظام اسلامی ما در حساس ترین نقطه جغرافیای جهان قرار دارد که در سال های اخیر همواره اتفاقات و ناآرامی های متعددی رخ داده و آینده نیز دستخوش این تهدیدات است.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به جنایات آمریکا و لشکرکشی های متعدد به منطقه غرب آسیا، افزود: آخرین جنایت آمریکا اتفاقات افغانستان است که با دو هزار میلیارد هزینه هنگفت، ارتش افغانستان را به ارتشی بی خاصیت تبدیل کرد که تنها یازده روز مقاومت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا، ارتش افغانستان را بی خاصیت کرد

آمریکا، ارتش افغانستان را بی خاصیت کرد