مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 03:352021-08-29سياسي

رییس سازمان اورژانس یزد: 20 پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی استان خیری است


رییس سازمان اورژانس استان یزد با اشاره به اهمیت مشارکت خیرین درساخت پایگاه های اورژانس، گفت: در سال های اخیر 20 پروژه خیّری در اورژانس استان یزد کلید خورده که هر کدام به نوبه خود دارای شرایط منحصر بفرد و حائز اهمیت در میان پروژه های خیّری سازمان اورژانس کشور است.

- دکتر احمد دهقان صبح امروز در حاشیه بازدید از پروژه ساختمان اورژانس ده بالا استان یزد، در گفت و گو با خبرنگار فارس در شهرستان تفت، این پروژه را یکی از موفق ترین طرح های خیّری در حوزه اورژانس پیش بیمارستانی استان یزد نامید و اظهار کرد: مشارکت خیرین در این امر ستودنی است.

  وی افزود: در سال های اخیر 20 پروژه خیّری در اورژانس استان یزد کلید خورده که هر کدام به نوبه خود دارای شرایط منحصر بفرد و حائز اهمیت در میان پروژه های خیّری سازمان اورژانس کشور است.

رییس سازمان اورژانس استان یزد با بیان این که این روزها پروژه عمرانی ساخت پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی ده بالا ، مراحل پایانی خود را طی می کند و به زودی شاهد افتتاح  می شود، گفت: این پروژه ی خیّری به همت خیّر محترم سلامت جناب آقای مجید خجسته به نام پدربزرگوارشان حاج مرتضی خجسته  در مدت زمان یک سال ساخته شد و قرار است در 26 شهریور ماه 1400 ،روز ملی فوریتهای پزشکی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان اورژانس یزد: 20 پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی استان خیری است

رییس سازمان اورژانس یزد: 20 پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی استان خیری است