مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 03:252021-08-29اقتصادي

پروژه های عمرانی قابل افتتاح در زنجان 61 درصد کاهش دارد


استاندار زنجان به پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت اشاره کرد و گفت: پروژه های عمرانی امسال به 702 پروژه تقلیل یافته و میزان پروژه نسبت به سال گذشته 61 درصد کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازصادرات کالا از استان افزایش خوبی داشت.

وی اظهار کرد: طی پنج ماه امسال 180 میلیون دلار صادرات کالا از استان بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 136 درصد رشد دارد.

استاندار زنجان گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده صادرات کالا از استان به بیش از 400 میلیون دلار خواهد رسید و در این راستا گمرک استان باید برنامه ریزی لازم را مد نظر قرار دهد.

حقیقی تاکید کرد: عبور موقت از موضوعات مهم استان بوده و طی سال گذشته 78 میلیون دلار عبور موقت ثبت شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن 43 درصد افزایش دارد و طی پنج ماه امسال ورود موقت 45 میلیون دلار بوده که نسبت به مدت مشابه گذشته 133 درصد افزایش دارد.

وی به برگزاری کنگره سه هزار و 535 شهید استان اشاره کرد و افزود: این موضوع به مرحله نهایی رسیده که یکی از اقدامات انجام گرفته در این راستا ساخت سریال 30 قسمتی شهید شهریاری است.

استاندار زنجان به پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت اشاره کرد و گفت: پروژه های عمرانی امسال به 702 پروژه تقلیل یافته و بر این اساس میزان پروژه نسبت به سال گذشته 61 درصد کاهش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های عمرانی قابل افتتاح در زنجان 61 درصد کاهش دارد

پروژه های عمرانی قابل افتتاح در زنجان 61 درصد کاهش دارد