مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 03:202021-08-28اجتماعي

امیدوار به بازگشایی ایمن مدارس از اول مهرماه هستیم


معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان یزد در حاشیه اجرای مرحله دوم طرح واکسیناسیون فرهنگیان و کارکنان آموزش و پرورش استان، ابراز امیدواری کرد با همکاری ارگان ها شاهد بازگشایی ایمن مدارس از اول مهرماه باشیم.

- ایسنا/یزد معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان یزد در حاشیه اجرای مرحله دوم طرح واکسیناسیون فرهنگیان و کارکنان آموزش و پرورش استان، ابراز امیدواری کرد با همکاری ارگان ها شاهد بازگشایی ایمن مدارس از اول مهرماه باشیم.

مصطفی خلیلی ضمن بازدید از روند اجرای مرحله دوم طرح واکسیناسیون فرهنگیان و کارکنان آموزش و پرورش استان، هدف از واکسیناسیون فرهنگیان را بازگشایی ایمن مدارس، ارتقای ایمنی معلمان و کارکنان مدارس و ارتقای ایمنی عمومی جامعه خاطرنشان کرد.

وی افزود: در استان یزد شروع نمادین واکسیناسیون هفتم مرداد 1400 همزمان با عید سعید غدیر خم آغاز و اجرای مرحله دوم آن همزمان با هفته دولت در حال انجام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان، خلیلی در پایان خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح بیش از 27 هزار فرهنگی استان در پنج مرکز مخصوص فرهنگیان و 9 مرکز تجمیعی با مراکز بهداشت در طی دو مرحله در مرداد و شهریورماه، واکسینه می شوند و امیدواریم با همکاری ارگان ها شاهد بازگشایی ایمن مدارس از او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدوار به بازگشایی ایمن مدارس از اول مهرماه هستیم

امیدوار به بازگشایی ایمن مدارس از اول مهرماه هستیم