مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 03:152021-08-28ورزشي

لیست عجیب فدراسیون بدنسازی برای تزریق واکسن و سفر به اسپانیا


رییس فدراسیون بدنسازی که چندی پیش فرزند باجناق خود را به عنوان مترجم تیم به اسپانیا برده بود، اینبار نیز نام همسر، مسئول دفتر و تعدادی دیگر از افراد را در لیست دریافت واکسن برای سفر به اسپانیا گنجانده است.

- رییس فدراسیون بدنسازی که چندی پیش فرزند باجناق خود را به عنوان مترجم تیم به اسپانیا برده بود، اینبار نیز نام همسر، مسئول دفتر و تعدادی دیگر از افراد را در لیست دریافت واکسن برای سفر به اسپانیا گنجانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رقابت های آرنولد کلاسیک از 26 تا 30 شهریور به میزبانی سویل اسپانیا برگزار می شود و قرار است تعدادی از ورزشکاران ایران نیز زیر نظر فدراسیون بدنسازی عازم این رقابت ها شوند.

در حالیکه در سفر قبلی تیم بدنسازی ایران به تورنمنت اسپانیا که 12 تیر انجام شد، حضور فرزند باجناق رییس فدراسیون بدنسازی به همراه رییس هیات بدنسازی استان فارس، انتقادهای زیادی را علیه اقدامات خارج از چارچوب این فدراسیون به راه انداخت، اینبار نیز نام افرادی بی ربط در لیست دریافت واکسن برای سفر به اسپانیا به چشم می خورد.

عبدالمهدی نصیرزاده رییس جوان فدراسیون بدنسازی که با تلاش های گسترده سرانجام موفق شد ریاست فدراسیون بدنسازی را بر عهده بگیرد، در نامه ای به فدراسیون پزشکی ورزشی، لیست 36 نفره ای به عنوان مسافران اسپانیا برای دریافت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیست عجیب فدراسیون بدنسازی برای تزریق واکسن و سفر به اسپانیا

لیست عجیب فدراسیون بدنسازی برای تزریق واکسن و سفر به اسپانیا