مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 02:452021-08-28پزشكي

محدودیتی در دسترسی به داروهای کرونا وجود ندارد


معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تهران، از دسترسی بیماران کرونایی به داروهای مورد نیاز خود در سطح داروخانه های منتخب خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاز جمله افرادی بودند که به هیچ وجه تعطیلی نداشتند و همواره سعی کردند با وجود بی مهری ها از ارائه خدمات صادقانه به مردم دریغ نکنند.

وی افزود: به علت تأخیر واکسیناسیون و رعایت نکردن شیوه نامه ها ما در پیک پنجم بیماری مصرف برخی اقلام دارویی بیش از 6 برابر در کشور افزایش یافته است.

حاجی محمودی گفت: فقط مصرف داروی رمدسیویر در مرداد 1400 به نسبت ماه های قبل بیش از 6 برابر افزایش یافت و باعث کمبود سرم به عنوان حامل تزریقی این دارو نیز شد.

وی افزود: صف های طولانی برای تأمین دارو در مقابل داروخانه های مرجع مانند سیزده آبان، 29 فروردین و…، نشان از پیک بیماری و افزایش تعداد مبتلایان داشت.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تهران، گفت: با توجه به شدت بیماری و برای جلوگیری از صف های طولانی در هفته های گذشته، پس از پیگیری های لازم به منظور تأمین دارو و سرم مورد نیاز در سطح کل کشور، همه داروهای سرپایی درمان بیماران در داروخانه های منتخب، دسترسی مردم به این داروها افزایش پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیتی در دسترسی به داروهای کرونا وجود ندارد

محدودیتی در دسترسی به داروهای کرونا وجود ندارد