مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 02:302021-08-28اقتصادي

کسب رتبه نخست در اجرای طرح مشوق بیمه ای کارفرمایی توسط آذربایجان شرقی


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: آذربایجان شرقی رتبه اول کشوری را در اجرای طرح مشوق بیمه کارفرمایی به خود اختصاص داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: آذربایجان شرقی رتبه اول کشوری را در اجرای طرح مشوق بیمه کارفرمایی به خود اختصاص داد.

حسین فتحی با اشاره به جزییات این خبر، اظهار کرد: براساس گزارش اخذ شده از سامانه طرح مشوق بیمه کارفرمایی، آذربایجان شرقی با انعقاد 1595 قرارداد فی مابین کارفرما و نیروی کار فارغ التحصیل دانشگاهی رتبه اول کشوری را در بین 31 استان به خود اختصاص داده است.

وی در خصوص اهداف و اولویت های اجرای این طرح افزود: طرح مشوق بیمه کارفرمایی در راستای استفاده از ظرفیت ها و به منظور تحرک بخشی بیشتر و ایجاد رونق در بازار کار، توسعه کسب و کار و ایجاد اشتغال پایدار برای فارغ التحصیلان دانشگاهی و کاهش اثرات منفی بیماری ناشی از شیوع بیماری کرونا بر بنگاه های اقتصادی از اول آذرماه سال 99 در سطح کشور عملیاتی و اجرایی شده است.

وی ضمن قدردانی از تلاش های بی وقفه کارشناسان در اجرای این طرح، خاطرنشان کرد: این استان با اقدامات موثر و برنامه ریزی های انجام گرفته و با بهره گیری از کارشناسان متعهد و باتجربه اقدامات موثری در راستای اجرای طرح مشوق بیمه کارفرمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه نخست در اجرای طرح مشوق بیمه ای کارفرمایی توسط آذربایجان شرقی

کسب رتبه نخست در اجرای طرح مشوق بیمه ای کارفرمایی توسط آذربایجان شرقی