مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 23:452021-08-28اقتصادي

توقیف 51 دستگاه موتورسکیلت سنگین قاچاق در اصفهان/ هشدار به خریداران موتورهای سنگین


رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از توقیف 51 دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق به ارزش 89 میلیارد و 300 میلیون ریال توسط مأموران این پلیس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، کامران ریاحی اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و تشدید طرح های مبارزه با قاچاق کالا و ارز طرح شناسایی و توقیف موتورسیکلت های سنگین خارجی که فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: با تلاش مأموران 51 دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق از ابتدای سال جاری تاکنون حین حرکت در معابر عمومی یا از مخفیگاه قاچاقچیان یا به صورت منفصل و قطعه قطعه شده در ایستگاه های ایست و بازرسی و یا در بازرسی از انبارهای سطح استان کشف و توقیف شدند.

وی با اشاره به ارزش 89 میلیارد و 300 میلیونی موتورسیکلت های مکشوفه برابر اعلام کارشناسان مربوطه، گفت: برابر قانون موتورسیکلت های سنگین شماره گذاری نمی شوند و تردد آنها در سطح معابر شهری و برون شهری نیز ممنوع است، بنابراین این نوع موتورسیکلت ها قاچاق بوده و پلیس با دارندگان آنها با جدیت برخورد می کند.

ریاحی از تشدید طرح مذکور خبر داد و عنوان کرد: در طرح مذکور از تمام ظرفیت و توان پلیس امنیت اقتصادی، پلیس های راه و راهور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 51 دستگاه موتورسکیلت سنگین قاچاق در اصفهان/ هشدار به خریداران موتورهای سنگین

توقیف 51 دستگاه موتورسکیلت سنگین قاچاق در اصفهان/ هشدار به خریداران موتورهای سنگین