مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 21:202021-08-28ورزشي

تفاهم نامه همکاری هیات ورزش روستایی گلستان با صندوق بیمه اجتماعی استان


تفاهم نامه همکاری هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان گلستان با صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گلستان منعقد شد طی این تفاهم نامه صندوق بیمه روستاییان اعلام آمادگی کرد در تمامی برنامه های ورزشی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گلستان شامگاه شنبه در این نشست گفت: ورزش روستایی و بازی های بومی محلی از مردمی ترین هیات های ورزشی است که می تواند در بُعد قهرمانی در کشور نقش بسزایی داشته باشد.

دانیال پولادوند اظهار کرد: بازی های بومی محلی به عنوان بخشی از تاریخ و میراث معنوی این سرزمین در زمینه ورزش هستند که علاوه بر توسعه نشاط و شادابی، یک نوع ارتباط و پیوستگی عمیق با شیوه های زندگی و معیشت مردم در ادوار گذشته داشته و یکی از مهم ترین بخش های فرهنگ هر شهر محسوب می شود.

وی در این دیدار علاوه بر حمایت همه جانبه از هیت روستایی و بازی های بومی و محلی اعلام کرد در تمامی برنامه های ورزشی، فرهنگی و  اجتماعی در کنار هیت روستایی و بازی های بومی محلی استان قرار گیرند.

سرپرست هیات ورزش های روستایی و بومی محلی استان گلستان نیز در این جلسه گفت: هم اکنون بخش قابل توجهی از قهرمانان و دارندگان مدال های قهرمانی در عرصه داخلی  و بین المللی ورزش گلستان، ورزشکاران ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه همکاری هیات ورزش روستایی گلستان با صندوق بیمه اجتماعی استان

تفاهم نامه همکاری هیات ورزش روستایی گلستان با صندوق بیمه اجتماعی استان