مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 19:102021-08-28سياسي

1700 مسجد اهل سنت گلستان پایگاه تحکیم وحدت و یکدلی مردم است


معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور گفت: در استان گلستان یک هزار و 700مسجد اهل سنت وجود دارد که پایگاه تحکیم وحدت و یکدلی مردم بوده و به عنوان پایگاه اصلی امت اسلامی مورد توجه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، علیرضا شابدین شامگاه شنبه در هفتمین دوره همایش تجلیل از مساجد شاخص اهل سنت اظهار کرد: مساجد مهمترین مرکز رشد و تعالی فرهنگ اسلامی و محل سازماندهی تشکیل جهان اسلام است.

وی تصریح کرد: مساجد در ادوار گذشته تنها محل عبادت نبوده بلکه از صدر اسلام تاکنون به عنوان مهمترین مرکز رشد و تعالی فرهنگ اسلامی و محلی برای تشکیل جهان اسلام به شمار می رود.

شابدین گفت: مساجد مهمترین پایگاه عقیدتی، فکری و معنوی اسلام و کانون هدایت و مامن دلباختگان حق و فضلیت است.

معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور خاطرنشان کرد: مسجدی در تراز انقلاب اسلامی مورد توجه است که پویا بوده و در جهت تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و ایجاد تمدن نوین اسلامی گام بردارد.

وی ادامه داد: در استان گلستان یک هزار و 700مسجد اهل سنت وجود دارد که پایگاه تحکیم وحدت و یکدلی مردم بوده و به عنوان پایگاه اصلی امت اسلامی مورد توجه است.

شابدین گفت: با توجه به شیوع کرونا هفتمین همایش تجلیل از مساجد اهل سنت با حضور معدودی از علما و امامین جماعت مساجد و بیشتر در فضای مجازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1700 مسجد اهل سنت گلستان پایگاه تحکیم وحدت و یکدلی مردم است

1700 مسجد اهل سنت گلستان پایگاه تحکیم وحدت و یکدلی مردم است