مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 14:452021-08-28سياسي

در اولین جلسه شورای معاونان وزارت علوم چه گذشت؟


اولین جلسه شورای معاونان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دولت سیزدهم، با حضور محمد علی زلفی گل وزیر جدید علوم و منصور غلامی وزیر پیشین علوم برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، اولین جلسه شورای معاونان در کلاس ها هستند، بسیار سخت و دشوار است و کسانی که در مسؤولیت های مختلف خدمت می کنند، حتماً عاشق کشورشان هستند.

وی افزود: مسؤولان و مدیران در نظام آموزش عالی سرمایه های نمادین این سیستم هستند و باید قدردان آنها باشیم؛ وظیفه دارم از همگی تشکر و قدردانی کنم.

همچنین سپاسگزار خداوند هستم که آقای غلامی به عنوان یک استاد بزرگ در دانشگاه بوعلی سینا قرار گرفتند و از همه مهم تر سر راه من قرار گرفتند و مسیر زندگی بنده را تغییر دادند؛ بی تردید اعتماد ایشان به بنده و واگذاری اولین مسؤولیت اجرایی توسط ایشان موجب شد اولین جرقه های مسؤولیت اجرایی در درونم روشن شود و امیدوارم که همواره در سیستم آموزش عالی کشور سربلند و سلامت باشند.

زلفی گل افزود: دعا می کنم که خداوند بزرگ به عمر، علم، عقل، عزت، سلامتی، امنیت و آرامش همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی، برکت عنایت کند تا همگی بتوانیم با تمام توان در خدمت این نظام باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در اولین جلسه شورای معاونان وزارت علوم چه گذشت؟

در اولین جلسه شورای معاونان وزارت علوم چه گذشت؟