مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 13:452021-08-28سياسي

علت عصبانیت اصلاح طلبان از انتخاب «زاکانی» چیست؟!


حملات غربگرایان و محکومین امنیتی چون تاجزاده و احزاب اصلاح طلبی چون اتحاد ملت و رسانه های وابسته به آنها همچنین نزدیکان رییس جمهور و رییس مجلس سابق علیه زاکانی و تشویق به امضای کمپین مخالفت با شهردار شدن او کاملا طبیعی است! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، 17مرداد ماه بود که تکلیف شهردار جدید تهران مشخص شد و اعضای شورای شهر علیرضا زاکانی را به به عنوان سکاندار جدید ساختمان بهشت برگزیدند و از همان روزهای اول به بهانه های مختلف حمله ها شروع شد.

این حملات و کمپین سازی هایی که حتی از کمترین الزامات یک کمپین متقن بی بهره هستند، بی دلیل نیست! چرا از زاکانی بغض دارند؟ زاکانی نه تنها با شهردار شدن و نه صرفا با کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری 1400 و نه حتی فقط با افشاگری هایش از برخی فساد های بزرگ و کلان که عمدتا منسوب به جریان اصلاح طلب و اعتدال گرا بود، بلکه از دهه 70  و با مبارزه هایش علیه جریان فتنه شناخته شده است.

از همان زمان هم بغض علیه زاکانی و البته هرکسی که مشی ای شبیه زاکانی داشته باشد در  روح و جان جریان غربگرا نهادینه است.

شرح وقایع آن روزها و اینکه زاکانی در کسوت ریاست بسیج د انشجویی با جریان فتنه که امروز حمله با زاکانی از جناح همان جریان مدیریت و راهبری می شود چه کرد، در این مقال نمی گنجد اما همین قدر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت عصبانیت اصلاح طلبان از انتخاب «زاکانی» چیست؟!

علت عصبانیت اصلاح طلبان از انتخاب «زاکانی» چیست؟!