مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 13:202021-08-28سياسي

افتتاح بیمارستان 96 تختخوابی نیروی زمینی سپاه در نیشابور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمدصادق معتمدیان در نشست قرارگاه عملیاتی پیشگیری مقابله با مأموریت خود را در بحث نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی و ترددها به نحو شایسته ای انجام می دهند که جای قدردانی دارد.

استاندار خراسان رضوی با تأکید بر ضرورت افزایش سرعت انجام واکسیناسیون افزود: بحث افزایش زیرساخت های لازم برای انجام واکسیناسیون در سطح استان باید موردتوجه قرار گیرد و نیاز است که سرعت کار را بالا ببریم.

در این راستا ضرورت دارد برنامه ای برای مجموعه استان تدوین شود تا بر اساس تخصیص و سهمیه واکسیناسیون اقدام کنیم.

وی خاطرنشان کرد: طی صحبتی هم که با ریاست جمهور داشتیم، نگاه ها مثبت است و باید واکسیناسیون گروه های هدف را به اتمام برسانیم.

معتمدیان به ظرفیت های رسانه ها و مطبوعات پرداخت و گفت: باید اطلاع رسانی صحیحی از حوزه مقابله با کرونا نظیر فرآیندها و واکسیناسیون صورت بگیرد تا مردم در این خصوص اقناع شوند.

وی ابراز کرد: خوشبختانه تمامی ظرفیت‎های استان ذیل قرارگاه پیشگیری عملیاتی و مقابله با کرونا استان برای قطع زنجیره بیماری پای کار هستند، در این راستا یک بیمارستان 96 تختخوابی مجهز ویژه بیماران کرونایی توسط نیروی زمینی سپاه فردا در شهرستان نیشابور افتتاح و ظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح بیمارستان 96 تختخوابی نیروی زمینی سپاه در نیشابور

افتتاح بیمارستان 96 تختخوابی نیروی زمینی سپاه در نیشابور