مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 13:102021-08-28اجتماعي

یک قلاده خرس سیاه بلوچی به زیستگاه طبیعی خود در رودان بازگشت+ویدئو


یک قلاده خرس سیاه بلوچی که صبح امروز وارد مدرسه ای در شهرستان رودان شده یود، پس از بیهوشی به زیستگاه طبیعی خود در شهرستان رودان منتقل شد.

- یک قلاده خرس سیاه بلوچی به زیستگاه طبیعی خود در رودان بازگشت+ویدئو ایسنا/هرمزگان یک قلاده خرس سیاه بلوچی که صبح امروز وارد مدرسه ای در شهرستان رودان شده یود، پس از بیهوشی به زیستگاه طبیعی خود در شهرستان رودان منتقل شد.

معاون فنی اداره کل حفاظت محیط زیست هرمزگان عصر امروز (6 شهریورماه) در جمع خبرنگاران، گفت: صبح امروز بدنبال دریافت خبری مبنی بر ورود یک خرس سیاه بلوچی به محوطه آموزشی هنرستان کشاورزی بخش مرکزی روستای آبنمای شهرستان رودان، گروهی از اداره کل حفاظت محیط زیست بندرعباس به شهرستان رودان اعزام شد.

میثم قاسمی افزود: پس از انجام اقدامات اولیه خرس بیهوش شد، و عملیات رهاسازی در زیستگاه طبیعی در شهرستان رودان ادامه دارد.

وی اظهار کرد: شهرستان رودان از زیستگاه های اصلی خرس سیاه بلوچی در هرمزگان است که در ماه های گذشته شماری از تعارض ساکنان بخش های مختلف این شهرستان با این گونه در معرض تهدید، وجود داشته است.

قاسمی ادامه داد: محیط بانان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودان برای حفاظت از این خرس مذکور و جلوگیری از خسارت احتمالی به شهروندان، گشت و کنترل شبانه روزی را در روزهای آینده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک قلاده خرس سیاه بلوچی به زیستگاه طبیعی خود در رودان بازگشت+ویدئو

یک قلاده خرس سیاه بلوچی به زیستگاه طبیعی خود در رودان بازگشت+ویدئو