مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 12:152021-08-28سياسي

مقایسه شرایط تحصیل در کانادا، آلمان و اسپانیا


این روزها یکی از دغدغه هایی که در بخشی از جامعه دانش آموزی و دانشجویی ایران دیده می شود، مبحث تحصیل در خارج از کشور است که در این راستا، در این متن به بررسی و مقایسه شرایط تحصیل در سه کشور پرطرفدار کانادا، - آلمان و اسپانیا می پردازیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام کوه نور، می دانیم که تحصیل در خارج از کشور بزرگترین رویداد در زندگی هر فردی می تواند باشد، اما انتخاب شماست که می تواند میزان دستیابی شما به موفقیت را در این مسیر مشخص کند.

در حال حاضر که صدای افزایش ظرفیت مهاجرپذیری در کشور کانادا به گوش می رسد، می بینیم که کشور آلمان هم با فراهم آوردن امکان تغییر اقامت دانشجویی به اقامت دائم در خاک آلمان و قبل از اتمام دوره تحصیلی، نظر بسیاری از دانشجویان را به خود جلب کرده است و در همین میدان، امکان تحصیل رایگان در اسپانیا و بهبود شرایط کاری و اقتصادی این کشور باعث شده است که این کشور نیز بتواند متقاضیان خاص خود را داشته باشد.

بر اساس بررسی هایی که موسسه دانش گستر کوه نور بر روی شرایط تحصیل در کشور کانادا، آلمان و اسپانیا داشته، مشخص شده است که تحصیل رایگان در آلمان را در نظر می گیرند و مسیر خود را به سمت این کشور اروپایی تمایل می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقایسه شرایط تحصیل در کانادا، آلمان و اسپانیا

مقایسه شرایط تحصیل در کانادا، آلمان و اسپانیا