مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 11:552021-08-28سياسي

تعیین تکلیف طرح توسعه دانشگاه تهران بعد 20 سال/ ساکنان می مانند


شورای عالی شهرسازی و معماری حکم به اتمام اجرای طرح توسعه دانشگاه تهران بعد از 20 سال و ابقای ساکنان در پهنه های مختلط اداری-مسکونی داد.

- ، فرزانه صادق مالواجرد معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی و دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری در خصوص طرح ساماندهی دانشگاه تهران را به شهردار، استاندار و رییس شورای شهر تهران ابلاغ کرد.

متن مصوبه مذکور به شرح زیر است.

شهردار محترم تهران استاندار محترم تهران رییس محترم شورای اسلامی شهر تهران شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در جلسه 21 تیر 1400 پیرو مصوبه 16 اردیبهشت 1398 خود در خصوص طرح ساماندهی پیرامون دانشگاه تهران و دانشگاه علوم پزشکی تهران و در راستای سیاستهای کلان نظام در رسیدگی و توجه جدی به حقوق مالکانه شهروندان و اهداف تخصصی برنامه ریزی شهری کشور موضوع را مجدداً مورد بررسی قرار داد.

با عنایت به اینکه علی رغم گذشت بیش از دو سال از صدور مصوبه قبلی و مکاتبات و پیگیری های متعدد دبیرخانه شورای عالی با شهرداری تهران و همچنین با دانشگاه مذکور و عدم دریافت طرح اصلاحی با رعایت چهارچوب های مندرج در مصوبه 16 اردیبهشت 1398 از آنجا که بر اساس مصوبه سال 1382 هیئت دولت تعیین محتوای طرح ملاک اقدام در محدوده مورد نظر علی الاطلاق به شورای عالی شهرسازی و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف طرح توسعه دانشگاه تهران بعد 20 سال/ ساکنان می مانند

تعیین تکلیف طرح توسعه دانشگاه تهران بعد 20 سال/ ساکنان می مانند