مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 11:502021-08-28دانش

درخواست وزیر جدید علوم از اعضای هیات علمی


درخواست من از اعضای هیأت علمی این است که کسانی که در سر کلاس آنها می نشینند را دست کم نگیرند و خودشان را نیز دست کم نگیرند که سر راه این دانشجویان قرار گرفته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، دکتر محمدعلی زلفی گل در آیین تحویل مسند وزارت علوم که صبح امروز برگزار شد، ضمن تشکر از دکتر غلامی وزیر سابق علوم،کارکنان و اساتید دانشگاه ها، با تأکید بر اینکه در وزارت علوم با آینده سازان کشور سروکار داریم، گفت: یکی از مهمترین وظایف ما خدمت رسانی به کسانی است که آینده کشور را می سازند و ما به عنوان اساتید دانشگاه ها باید بدانیم کسانی که آینده کشور را می سازند و آینده متعلق به آن ها است، باید بهترین خدمات آموزشی و پژوهشی را دریافت کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: استادان و اعضای هیأت علمی دانشگاه ها باید بدانند در سر کلاس آن ها دانشجویان، اندیشمندان، مدیران، روسای جمهور، وکیلان و همه افراد بزرگ آینده ساز می نشینند و خدمت رسانی به آن ها باید به بهترین نحو انجام بگیرد و خداوند انسان های بزرگی را برای تربیت در اختیار آن ها قرار داده است و باید قدر این موقعیت را بدانیم.

وزیر علوم خاطر نشان کرد: کارکنان و اعضای هیأت علمی نیز انسان های بزرگی هستند که در مسیر خدمت به فرزندان این کشور قرار گرفته اند و بهترین دعا این است که ما از خداوند بزرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست وزیر جدید علوم از اعضای هیات علمی

درخواست وزیر جدید علوم از اعضای هیات علمی