مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 11:152021-08-28پزشكي

سیر نزولی مراجعه بیماران کرونایی سرپایی به مراکز درمانی گیلان


استاندار گیلان با اشاره به سیر نزولی مراجعه بیماران کرونایی سرپایی به مراکز درمانی استان، گفت: رعایت شیوه نامه ها همچنان باید از سوی شهروندان مورد توجه قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگیلان به آخرین وضعیت رنگ بندی ها اشاره و بیان کرد: پنج شهرستان گیلان از شرایط قرمز کرونایی خارج شده اند.

وی با بیان اینکه هم اکنون رودسر، املش، شفت، فومن و رضوانشهر در شرایط نارنجی قرار دارند، افزود: متناسب با این وضعیت، مدیریت محدودیت های هوشمند اجرایی می شود.

استاندار گیلان با اشاره به تأثیرات مثبت اعمال محدودیت های کرونایی جدید در استان، گفت: با توجه به شکننده بودن شرایط، همچنان نیازمند رعایت شیوه نامه های بهداشتی از سوی مردم هستیم.

وی به کاهش 20 درصدی تعداد بیماران بستری و سیر نزولی مراجعه بیماران سرپایی به مراکز تشخیصی و درمانی اشاره و اضافه کرد: این معنا بهبود شرایط نیست بلکه شهروندان به ویژه اصناف باید شیوه نامه ها را رعایت کنند.

زارع با تأکید بر لزوم انجام اقدامات لازم برای کاهش توقف شهروندان در مراکز واکسیناسیون، تصریح کرد: میزان دسترسی به واکسن باید تسهیل شود.

وی مشارکت گروه های جهادی و بسیجیان به ویژه در تهیه 500 کپسول اکسیژن را بسیار اثرگذار دانست و خواستار استمرار چنین حرکت های امیدوارکننده ای شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیر نزولی مراجعه بیماران کرونایی سرپایی به مراکز درمانی گیلان

سیر نزولی مراجعه بیماران کرونایی سرپایی به مراکز درمانی گیلان