مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 10:552021-08-28حوادث

از مجروحیت 9 نفر در تصادف خودرو تا دستگیری اراذل و اوباش در کوهچنار


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: بر اثر برخورد سواری پراید با پژو 405 در محور روستایی قنات شهرستان کوار، 9 نفر مجروح و راهی بیمارستان شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، کاووس محمدی در این باره بیان کرد: از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 یک فقره تصادف فوتی در محور قنات شهرستان کوار به ماموران اعلام و سریعا به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: ماموران در بررسی های اولیه مطلع شدند سواری پراید با 5 سرنشین به دلیل انحراف به چپ با خودرو پژو 405 با 4 سرنشین برخورد کرده است.

معاون اجتماعی پلیس فارس با بیان اینکه در این حادثه هر 9 سرنشین خودروها مجروح و راهی بیمارستان شدند، به شهروندان توصیه کرد قوانین و مقرارت راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا شاهد حوادث دلخراش نباشیم.

8 نفر در آتش سوختند رییس پلیس راه شمالی استان گفت: بر اثر واژگونی و آتش گرفتن سواری پژو پارس، 8 نفر در آتش سوختند.

عبدالهاشم دهقانی بیان کرد: از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 خبری مبنی بر وقوع یک فقره حادثه رانندگی در محور جهرم-شیراز به مأموران پلیس راه اعلام شد.

وی ادامه داد: بلافاصله مأموران به همراه دیگر نیروهای امدادی به محل مورد نظر اعزام و مشاهده کردند یک سواری پژو پارس حامل 7 نفر اتباع بیگانه در مسیر مذکور در حرکت بوده که پس از واژگونی دچار آتش سوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از مجروحیت 9 نفر در تصادف خودرو تا دستگیری اراذل و اوباش در کوهچنار

از مجروحیت 9 نفر در تصادف خودرو تا دستگیری اراذل و اوباش در کوهچنار