مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 10:202021-08-28اقتصادي

تامین مالی احداث بزرگراه اردبیل– سرچم توسط بانک صادرات ایران


​مدیرعامل بانک صادرات ایران همزمان با هفته دولت برای تامین مالی احداث بزرگراه اردبیل– سرچم به مبلغ 4 هزار میلیارد ریال با معاون وزیر راه و شهرسازی در استانداری اردبیل تفاهم نامه امضا کرد و برای سرمایه گذاری در سایر طرح های صنعتی از جمله پروژه های آب .

- ​مدیرعامل بانک صادرات ایران همزمان با هفته دولت برای تامین مالی احداث بزرگراه اردبیل– سرچم به مبلغ 4 هزار میلیارد ریال با معاون وزیر راه و شهرسازی در استانداری اردبیل تفاهم نامه امضا کرد و برای سرمایه گذاری در سایر طرح های صنعتی از جمله پروژه های آب و فاضلاب این استان اعلام آمادگی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی بانک صادرات ایران ،حجت اله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات ایران در مراسم امضا این تفاهم نامه که با حضور علی نیکزاد نائب رییس مجلس شورای اسلامی، خیرالهی خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی، استاندار اردبیل و نمایندگان استان در مجلس برگزار شد، گفت: 4 هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه بزرگراهی اردبیل- سرچم در قالب تسهیلات منابع تأمین می کنیم تا شاهد تکمیل و بهره برداری از این پروژه باشیم.

وی اظهار کرد: علاوه بر این پروژه، بانک صادرات ایران آمادگی دارد در پروژه های آب و فاضلاب استان و طرح های صنعتی نیز سرمایه گذاری لازم را انجام دهد تا با پرداخت تسهیلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین مالی احداث بزرگراه اردبیل– سرچم توسط بانک صادرات ایران

تامین مالی احداث بزرگراه اردبیل– سرچم توسط بانک صادرات ایران