مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 10:052021-08-28ورزشي

عجیب اما واقعی؛ رکوردهای شناگران پارالمپیک بهتر از رکوردهای ملی ایران!


رقابت های شنای پارالمپیک در حالی در توکیو برگزار می شود که رکوردهای برخی ماده ها و کلاس ها از رکوردهای ملی شناگران سالم ایران بهتر است! - گروه ورزشی جی پلاس؛ شنا یکی از رشته های پایه و البته بسیار پر مدال است که متاسفانه سهم کشورمان در رقابت های المپیک و حتی بازی های آسیایی از مدال های این رشته صفر بوده است.

شناگران ایران سالهاست در رقابت های مختلف تنها رکوردهای ملی و شخصی خودشان را بهبود می بخشند و تا سطح اول شنای جهان فاصله بسیار زیادی دارند.

متین بالسینی تنها شناگر ایران در رقابت های المپیک توکیو بود که در ماده 200 متر پروانه به آب زد اما تنها توانست رکورد ملی ایران را بهبود ببخشد.

رکوردهای شنای ایران نه تنها با رکوردهای جهانی و المپیک فاصله زیادی دارد بلکه حتی در برخی ماده ها از رکوردهای شناگران معلول نیز کمتر است.

در رقابت های پارالمپیک توکیو، ایهار بوکی شناگر معلول بلاروسی در ماده 400 متر آزاد در کلاس s13 با ثبت زمان 3:58:18 به نشان طلای این ماده دست یافت که این حدنصاب از رکورد ملی ایران حدود 6 ثانیه بهتر است! رکورد 400 متر آزاد ایران با زمان 4:06:69 در اختیار سعید ملکا آشتیانی است که در رقابت های جهانی در سال 2009 در رم به ثبت رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عجیب اما واقعی؛ رکوردهای شناگران پارالمپیک بهتر از رکوردهای ملی ایران!

عجیب اما واقعی؛ رکوردهای شناگران پارالمپیک بهتر از رکوردهای ملی ایران!