مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 09:522021-08-28سياسي

لزوم تعامل دولت و مجلس برای رفع مشکلات به ویژه در حوزه اقتصاد و کرونا


نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی به وظیفه خود در بررسی صلاحیت و برنامه های وزرای پیشنهادی دولت به صورت دقیق عمل کرد.

- ایسنا/کرمان نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی به وظیفه خود در بررسی صلاحیت و برنامه های وزرای پیشنهادی دولت به صورت دقیق عمل کرد.

در شرایط فعلی، دولت و مجلس باید با همکاری با یکدیگر مشکلات کشور را به ویژه در زمینه اقتصادی و مقابله با کرونا برطرف کنند.

حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اعتماد حداکثری نمایندگان مجلس به وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم، اظهار کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با دقت کامل برنامه و سوابق وزرای پیشنهادی دولت را بررسی کردند.

وی بیان کرد: در شرایط فعلی انتظار ما از دولتمردان جدید آن است که تخصص خود را برای رفع مشکلات کشور به کار گیرند و پای کار و متعهد باشند.

رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان اینکه برای مجلس اهمیت زیادی دارد که دولت سیزدهم پیگیر مشکلات عدیده مردم باشد، گفت: دولتمردان باید اهل تلاش و کار شبانه روزی باشند تا بتوانند مطالبات به حق مردم را به سرعت پیگیری و مشکلات آنان را مرتفع نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تعامل دولت و مجلس برای رفع مشکلات به ویژه در حوزه اقتصاد و کرونا

لزوم تعامل دولت و مجلس برای رفع مشکلات به ویژه در حوزه اقتصاد و کرونا