مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 08:452021-08-28اقتصادي

مصوبات کارگروه تسهیل بدون عذر و بهانه اجرا شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار البرز گفت: در صورتی که دستگاه های اجرایی به مصوبات کارگروه تسهیل عمل نکنند، باید پاسخگوی دستگاه های نظارتی باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جهانگیر شاهمرادی ظهر شنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با بیان اینکه در صورتی که دستگاه های اجرایی به مصوبات کارگروه تسهیل عمل نکنند، باید پاسخگوی دستگاه های نظارتی باشند، اظهار کرد: هدف مصوبات کارگروه تسهیل، گره گشایی از مشکلات بخش خصوصی است؛ به همین علت باید مصوبات جلسه کارگروه تسهیل اجرا شود و هیچ بهانه ای در راستای عدم انجام، پذیرفته نخواهد شد.

وی تصریح کرد: در صورت قصور دستگاه های اجرایی و بانک ها در راستای اجرای مصوبات کارگروه تسهیل، مدیر متخلف به قوه قضاییه معرفی خواهد شد مگر آن که فرد متقاضی منصرف شود که آن هم باید به صورت کتبی به دبیرخانه اعلام شود.

شاهمرادی ادامه داد: دبیرخانه کارگروه باید با جدیت هر چه تمام، مصوبات را مورد پیگیری قرار دهد تا مشخص شود چه میزان از آنها اجرایی شده است.

این مقام مسئول با اشاره به تشدید تحریم ها و جنگ اقتصادی دشمن خاطرنشان کرد: در شرایط خاصی هستیم و باید بر اساس سیاست های اقتصاد مقاومتی کار کنیم که این مهم می طلبد با تولیدکننده و سرمایه گذاران همراهی بیشتری داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبات کارگروه تسهیل بدون عذر و بهانه اجرا شود

مصوبات کارگروه تسهیل بدون عذر و بهانه اجرا شود