مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 08:302021-08-28سياسي

21 درصد سالمندان گلستانی هنوز واکسن نزدند


استاندار گلستان با اشاره به اینکه هنوز 21 درصد از افراد بالای 60 سال استان واکسن نزدند، گفت: امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان مقرر شد در قالب طرح شهید سلیمانی یا امکانات دانشگاه علوم پزشکی این افراد رصد نسبت به فراخوان و تزریق واکسن آنها اقدام شود.

- ایسنا/گلستان استاندار گلستان با اشاره به اینکه هنوز 21 درصد از افراد بالای 60 سال استان واکسن نزدند، گفت: امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان مقرر شد در قالب طرح شهید سلیمانی یا امکانات دانشگاه علوم پزشکی این افراد رصد نسبت به فراخوان و تزریق واکسن آنها اقدام شود.

هادی حق شناس امروز شنبه ششم شهریورماه در حاشیه جلسه ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر از پیک بسیار بدی که شمار بستری های کرونایی به حدود 2 هزار و بیماران سرپایی به 1700 نفر رسیده بود، عبور کردیم و امروز 600 نفر از شمار بیماران بستری کاهش پیدا کرده و مراجعه کنندگان نیز کم شده است.

وی با اشاره به اینکه شرایط قرمز کرونایی همچنان ادامه دارد، افزود: در حال حاضر تعداد بستری های ما همانند اسفندماه سال 98 بالاست و باید همچنان نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی توجه جدی داشت.

استاندار گلستان بیان کرد: در حال حاضر محدودیت تردد بین استان ها برداشته شده اما محدودیت ورود به شهرهای قرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

21 درصد سالمندان گلستانی هنوز واکسن نزدند

21 درصد سالمندان گلستانی هنوز واکسن نزدند