مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 08:202021-08-28دانش

برگزاری دوره جامع نرم افزار اکلیپس


انجمن های علمی دانشجویی مهندسی شیمی و نفت دانشگاه های فردوسی مشهد، حکیم سبزواری و صنعتی اصفهان دوره جامع آموزش نرم افزار اکلیپس (Eclipse) را برگزار می کند.

- انجمن های علمی دانشجویی مهندسی شیمی و نفت دانشگاه های فردوسی مشهد، حکیم سبزواری و صنعتی اصفهان دوره جامع آموزش نرم افزار اکلیپس (Eclipse) را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، این دوره با تدریس همایون قاسمی ـ دانشجوی دکتری مهندسی نفت دانشگاه صنعت نفت، به مدت 20 ساعت و طی 10 جلسه ساعت 18 برپا می شود و شروع آن از شنبه ششم شهریور خواهد بود.

نصب، راه اندازی و آشنایی با نرم افزار، ساخت دیتا فایل و مفاهیم اصلی نرم افزار، آشنایی با فرمت داده ها و خطاها در اکلیپس، تعریف هندسه block center و corner point، تعریف خواص سنگ، سیال و چاه های تولیدی و تزریقی، خروجی نمودار، داده و مدل سه بعدی از نرم افزار، شبیه سازی مکانیزم های تولید مخزن، انواع مدل های wet gas، dead oil، live oil و dry gas، هیستوری مچینگ و جریان شعاعی، شبیه سازی مخزن شکافدار، نحوه کوپل اکلیپس با سایر زبان های برنامه نویسی و تزریق آب شور، پلیمر و سورفکتانت سرفصل های این دوره است.

علاقه مندان برای شرکت در این دوره و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به شناسه @pezhman_mayelfar پیام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره جامع نرم افزار اکلیپس

برگزاری دوره جامع نرم افزار اکلیپس