مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 07:502021-08-28سياسي

با هزینه های ساخت آگهی و تیزر تبلیغاتی آشنا شوید


اگر به گذشته برگردید و به انتخاب هایتان نگاه کنید، بی هیچ شکی تأثیر تبلیغات را در آن ها خواهید دید! همه ما عموماً چیزی را انتخاب می کنیم که دیگران درباره اش حرف بزنند و تبلیغش کنند.

- اگر به گذشته برگردید و به انتخاب هایتان نگاه کنید، بی هیچ شکی تأثیر تبلیغات را در آن ها خواهید دید! همه ما عموماً چیزی را انتخاب می کنیم که دیگران درباره اش حرف بزنند و تبلیغش کنند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام آنی بین رسانه، اگر می خواهیم در دنیای کسب و کار بیشتر دیده شویم و محصولاتمان انتخاب شوند، به تبلیغات نیاز داریم؛ به اینکه محصول ما را با نقاط قوتش ببینند و مزیت هایش را نسبت به رقبا بشناسند.

ما نیاز داریم که انتخاب شویم و برای رسیدن به این نقطه باید هزینه کنیم.

هزینه های تبلیغات چطور محاسبه می شود؟ هر گروه تبلیغاتی شیوه های قیمت گذاری خودش را دارد؛ قیمت ها بر اساس ابعاد پروژه (بزرگی و کوچکی آن)، زمان (زمانی که نیروهای متخصص در هر بخش برای ساخت تیزر می گذارند، مثل فیلم برداری، کارگردانی، تدوین و .

) و ابزار لازم برای کار (تجهیزات سینمایی، دوربین ها و نرم افزارها و .

) تعیین می شوند.

کانون آنی بین برای تولید آگهی و تیزر تبلیغاتی همراه شماست تیزر و آگهی تبلیغاتی کلاس A در کلاس A یک ویدئوی درجه یک با ابعاد تصویر 4Kیا UHD انتظارتان را می کشد؛ ویدئو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با هزینه های ساخت آگهی و تیزر تبلیغاتی آشنا شوید

با هزینه های ساخت آگهی و تیزر تبلیغاتی آشنا شوید