مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 07:262021-08-28پزشكي

ویزیت رایگان 712 بیمار توسط تیم درمانی هلال احمر یزد در سیستان و بلوچستان


تیم پزشکی و درمانی هلال احمر استان یزد در قالب طرح نذر آب 4 وارد شهرستان دلگان سیستان و بلوچستان شد و فعالیت خود را آغاز کرد.

- دکتر محسن حرازی زاده یزدی در این خصوص طی تماس تلفنی با خبرنگار فارس از یزد، اظهار کرد: تیم پزشکی و درمانی جمعیت هلال احمر استان یزد شامل پزشک عمومی، متخصص زنان، متخصص داخلی، متخصص عفونی، متخصص اطفال، ماما، پرستار و تکنسین دارویی است که در قالب طرح نذر آب 4 در شهرستان دلگان استان سیستان و بلوچستان مستقر و فعالیت خود را اجرایی کرده است وی با بیان این که این کاروان به مدت دو روز به اهالی منطقه دلگان خدمات ارائه کرده، افزود: توزیع 12 تانکر ذخیره آب، توزیع بسته های حمایتی، معیشتی، بهداشتی، نوشت افزار  از دیگر خدمات این کاروان است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: همچنین اعضای آموزش دیده تیم سحر جمعیت هلال احمر یزد  با هدف انجام فعالیت های بشردوستانه بر محور ایجاد نشاط، شادابی، همدلی و تقویت مشارکت اجتماعی و کارگروهی ویژه کودکان مناطق محروم شهرستان دلگان خدماتی را ارائه نمودند.

حرازی زاده با اعلام این که این طرح با همکاری و مشارکت داوطلبان جمعیت هلال احمر و خانواده های بی بضاعت برگزار شده است، گفت: در زمان استقرار تیم درمانی و داوطلبان اعزامی جمعیت هلال احمر استان یزد ، بیش از 570 نفر ویزیت را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویزیت رایگان 712 بیمار توسط تیم درمانی هلال احمر یزد در سیستان و بلوچستان

ویزیت رایگان 712 بیمار توسط تیم درمانی هلال احمر یزد در سیستان و بلوچستان