مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 07:152021-08-28اجتماعي

بیش از 28 هزار نوآموز کرمانشاهی سنجش سلامت شدند


به گفته رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمانشاه تاکنون بیش از 28 هزار نفر از نوآموزان کلاس اولی استان در طرح سنجش سلامت شرکت کرده اند.

- ایسنا/کرمانشاه به گفته رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمانشاه تاکنون بیش از 28 هزار نفر از نوآموزان کلاس اولی استان در طرح سنجش سلامت شرکت کرده اند.

علی محمدبیگی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه پیش بینی می شود امسال حدود 32 هزار نوآموز کلاس اولی در سطح استان داشته باشیم، گفت: تاکنون 31 هزار و 400 نفر معادل 98.

5 درصد دانش آموزان برای شرکت در طرح سنجش سلامت نوبت گرفته اند.

محمدبیگی اضافه کرد: تاکنون 28 هزار و 55 نفر از نوآموزان کلاس اولی استان، شامل حدود 90 درصد افرادی که نوبت گرفته اند، در طرح سنجش سلامت شرکت کرده اند.

رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمانشاه تعداد پایگاه های سنجش سلامت موجود در استان را 23 پایگاه غربالگری ثابت و 13 پایگاه سیار و یک پایگاه تخصصی تست هوش عنوان کرد و گفت: نوآموزانی که در غربالگری های اولیه مشکوک به مشکل تشخیص داده شوند، جهت غربالگری های تخصصی به درمانگاه های دولتی و خصوصی ارجاع می شوند.

محمدبیگی افزود: در پایگاه های سنجش سلامت دانش آموزان از نظر شاخص های آمادگی تحصیلی، بینایی، اختلال رفتاری، اختلال گفتاری، مشکلات دهان و دندان و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 28 هزار نوآموز کرمانشاهی سنجش سلامت شدند

بیش از 28 هزار نوآموز کرمانشاهی سنجش سلامت شدند