مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 07:112021-08-28ورزشي

2 مدال کاراته کاهای قم از انتخابی مسابقات جهانی امارات


رییس هیات کاراته استان قم از موفقیت دو نماینده این هیات در کسب مدال های طلا و نقره مسابقات کشوری این رشته و انتخابی پیکارهای جهانی خبر داد.

- مهدی بیرانوند امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: آبان ماه امسال یک میدان مهم برون مرزی به نام پیکارهای جهانی کاراته در انتظار کاراته کاهای کشورمان قرار دارد و چهره های مستعد و توانمند کاراته قم نیز مصمم به کسب سهمیه حضور در این رویداد بزرگ هستند.

وی ادامه داد: به همین منظور پیکارهای انتخابی تیم ملی توسط فدراسیون کاراته برگزار شد و کاراته کاهای توانمند استان قم نیز در این رقابت به مصاف حریفان خود رفتند که در پایان علی نجفی و محمود نعمتی دو تن از بهترین های این رشته در جمع نفرات برتر قرار گرفته موفق به کسب مدال شدند.

رییس هیات کاراته استان قم اضافه کرد: این دوره از رقابت ها در اوزان مختلف برگزار شد و در وزن منفی 84 کیلوگرم علی نجفی از استان قم با شکست تمام حریفان خود به مقام نخست و عنوان قهرمانی دست یافت و در وزن به اضافه 84 کیلوگرم محمود نعمتی دیگر نماینده قم در جایگاه دوم ایستاد و نایب قهرمان شد.

وی خاطرنشان کرد: در وزن منهای 84 کیلوگرم علی نجفی در دیدار نهایی موفق به شکست امیررضا مورمحمد از هیات گیلان شد و رتبه نخست را کسب کرد، در حالی که علی توکلی و امیرحسین فداکار از ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 مدال کاراته کاهای قم از انتخابی مسابقات جهانی امارات

2 مدال کاراته کاهای قم از انتخابی مسابقات جهانی امارات