مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 07:052021-08-28اقتصادي

افتتاح 46 پروژه ی عمرانی و خدماتی در کلیبر


فرماندار کلیبر از افتتاح 46 پروژه ی عمرانی و خدماتی با اعتبار حدود 460 میلیارد ریال و کلنگ زنی 10 پروژه ی دیگر با اعتبار حدود 450 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار کلیبر از افتتاح 46 پروژه ی عمرانی و خدماتی با اعتبار حدود 460 میلیارد ریال و کلنگ زنی 10 پروژه ی دیگر با اعتبار حدود 450 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

عدالت حاجی پور روز شنبه، چهارم شهریور ماه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: احداث ساختمان امداد و نجات سه راهی امیرآباد، تکمیل و احداث راهدارخانه کلیبرجانانلو از طرف سازمان راهداری و حمل نقل جاده ای کشور، حذف گردنه ی المجی و شروع چهار خطه ی کلیبرکلالق، نوسازی و تجهیز 13مدرسه، اختصاص 50 فقره تسهیلات با کارمزد پنج درصدی به مسکن روستاییان آسیب دیده از سیل ، احداث راه روستایی و زیر سازی و آسفالت 21 روستا از جمله پروژه ها و طرح هایی است که به مناسبت هفته ی دولت در شهرستان کلیبر اجرا خواهد شد.

وی همچنین از اختصاص330 میلیارد ریال اعتبار و ارائه ی 320 میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای احداث سد پیغان خبر داد.

حاجی پور از آحاد مردم، دستگاه های دولتی، مسئولان ارشد شهرستان، بسیج و سپاه، نیروی انتظامی و نیروهای هلال احمر در در مهار آتش سوزی و یاری به سیل زدگان این شهرستان تشکر کرده و با اشاره به خس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 46 پروژه ی عمرانی و خدماتی در کلیبر

افتتاح 46 پروژه ی عمرانی و خدماتی در کلیبر