مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 06:452021-08-28پزشكي

عوارض واکسن در مقایسه با بیماری کرونا قابل مقایسه نیست


عوارضی که برای واکسن ها می شناسیم در مقایسه با بیماری کرونا اصلا قابل مقایسه نیست، زیرا عوارض واکسن یک در هر چند میلیون است در حالی که کرونا مرگ و میر بسیار بالاتری دارد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس سازمان نظام پزشکی مشهد گفت: عوارضی که برای واکسن ها می شناسیم در مقایسه با بیماری کرونا اصلا قابل مقایسه نیست، زیرا عوارض واکسن یک در هر چند میلیون است در حالی که کرونا مرگ و میر بسیار بالاتری دارد.

علی بیرجندی نژاد، در نشست آخرین وضعیت کرونا در مشهد که در کلاب هاوس برگزار شد، درباره طب سنتی و اسلامی اظهار کرد: دراین باره دو دسته مطالب وجود دارد؛ یکی آن گروهی که با مبانی مشخص علمی مثل ماسک زدن، پرهیز از تجمعات و واکسن زدن که اثبات قطعی علمی شده اند، مخالف هستند و با این رویه های پزشکی مخالف می کنند که این موارد نیاز به برخورد جدی قضایی دارد و نظام پزشکی هم باید برخورد کند، اما مطالب دیگر به حوزه درمانی مربوط هستند و مثل هر داروی دیگری، اگر طب و داروی ما مبتنی بر شواهد و مدارک است و ثابت شدنی است، باید از مسیر علمی بگذرد و توانمندی خود را از طریق آزمایش های علمی اثبات کند.

در این صورت نه تنها ما بلکه دنیا هم از دستاورد دارویی سنتی ما استقبال می کند؛ مانند دانشکده های طب سنتی که سراسر دنیا وجود دارد و داروهایشان را آزمایش و نتایج آن ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوارض واکسن در مقایسه با بیماری کرونا قابل مقایسه نیست

عوارض واکسن در مقایسه با بیماری کرونا قابل مقایسه نیست