مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 06:302021-08-28سياسي

تهیه 70 کپسول اکسیژن با نذورات مردم همدان


مسؤول مشارکت های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان از تهیه 70 کپسول اکسیژن در پویش «نذر سلامت: برای بیماران نیازمند خبر داد و گفت: به دنبال تهیه دستگاه اکسیژن ساز برای بیماران نیازمند هستیم.

- حمید شاکری صفت در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری طرح  اهدای نفس از سوی مجمع خیرین سلامت همدان اظهار کرد: دو سال است که با شیوع ندارند، کپسول هایی به امانت داده می شود.

وی افزود: از ابتدای کرونا تاکنون 70 کپسول اکسیژن با کمک خیرین تهیه شده که تعدادی 40 لیتری بودند و در اختیار بیمارستان ها قرار گرفته است.

شاکری صفت با بیان اینکه کپسول های 10 لیتری مصرف خانگی داشته و در اختیار بیمارانی قرار گرفته که در منزل نیاز داشتند خاطرنشان کرد: تقریبا 140 میلیون تومان برای تهیه 70 کپسول اکسیژن هزینه شده است.

وی با بیان اینکه درصدد تهیه اکسیژن ساز هستیم که قیمت هر دستگاه 200 میلیون ریال است گفت: هزینه یک اکسیژن ساز برابر است با 10 کپسول اکسیژن اما شارژ کپسول ها نیز بسیار مهم است.

مسؤول مشارکت های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان اظهار کرد: مردم می توانند نذورات خود را تا پایان ماه صفر در اختیار مجمع خیرین سلامت قرار دهند تا برای بیماران نیازمند هزینه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه 70 کپسول اکسیژن با نذورات مردم همدان

تهیه 70 کپسول اکسیژن با نذورات مردم همدان